1. Termin i miejsce
Hala sportowa II LO im. Broniewskiego w Koszalinie, ul. Chełmińskiego 7
Rozgrywki w dniach 15 ? 16 kwietnia 2016 r./ piątek- sobota/
2. Plan turnieju
Początek rozgrywek 15 kwietnia / piątek / – ok. godz.16.30 *
Rozgrywki w dniu 16 kwietnia / sobota / – od godz. 8.50*
Planowane zakończenie rozgrywek 15 kwietnia 2016 r., ok.godz.13.30*
Prosimy drużyny o udział w otwarciu turnieju ? w hali sportowej II LO oraz w jego uroczystym zakończeniu w siedzibie Oddziału ZNP w Koszalinie (godz. 17.00, ul. Ruszczyca 14, Klub Nauczyciela) –
——————————————————–
* godziny rozpoczęcia i zakończenia rozgrywek mogą ulec zmianie, o czym drużyny zostaną powiadomione.
3. Uczestnictwo
Prawo do udziału mają drużyny składające się TYLKO Z PRACOWNIKÓW OŚWIATY !!! (6 osób na boisku ? 3 mężczyzn i 3 kobiety).
W skład zespołu mogą wchodzić pracownicy różnych placówek oświatowych.
Każdy uczestnik nie będący członkiem ZNP zobowiązany jest do wpłaty wpisowego w wysokości 10,-. Kapitanowie drużyn odpowiadają za sporządzenie i dostarczenie listy drużyn z zaznaczeniem członków ZNP oraz wpłatę za pozostałych uczestników turnieju.
Brak listy równoznaczny jest z dyskwalifikacją danej drużyny. Listę należy dostarczyć w dniu losowania, które odbędzie się w ostatnim tygodniu przed rozgrywkami (drużynowi o losowaniu zostaną powiadomieni) w Klubie Nauczyciela. Obecność przedstawicieli drużyn obowiązkowa.
Przypadku przedszkoli dopuszczalny jest udział członków rodziny pracownika placówki lub rodziców wychowanków.
4. System rozgrywek
System rozgrywek jest uzależniony od ilości zgłoszonych drużyn (2 lub 3 grupy)
5. Nagrody
Trzy pierwsze zespoły otrzymają puchary, pozostali uczestnicy dyplomy.
6. Uwagi końcowe
O sprawach nie zawartych w regulaminie decyduje organizator imprezy.
ZGŁOSZENIA DRUŻYN DO DNIA 8 kwietnia 2016r. KIEROWAĆ NA ADRES E-MAIL: charlie6969@wp.pl
Za organizację rozgrywek odpowiada Członek Zarządu
Kolega Cezary Tudruj
Kontakt telefoniczny 507-145-750 udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania.